Why I can’t be a bad guy yet…

January 9, 2006 at 11:07 am (Uncategorized)

If there’s one thing that makes my heart bleed more than a knife through it, its the sight of a woman/lady/girl crying.

How can a man – a REAL man, ever live with himself for making a woman cry. How can a man live with himself for not being able to do anything when a woman is crying in front of him.

I wish I was born with the gift of the gab – not just born with the ability to talk shit, but also some sense at times. It always happens…. Whenever I encounter this kind of situation I just freeze up and hope to wait it out. Sure, you can do what I did – just wait it out and hope for the best. But will that always be the best solution? Surely, consoling words weaved with some encouraging ones would be better, no?

But with the situation passed, I feel relieved, that I didnt say anything to make things worse – or did I? All I know is that I feel shit now. I know my friend would have done somehting else, something more gentlemanly, unlike me. But I really hope that my being there did help in some way. Oh well….

Stone Temple Pilots – Half the man I used to be

Forward yesterday
Makes me wanna stay
What they said was real
Makes me wanna steal
Livin’ under house
Guess I’m livin’, I’m a mouse
All’s I gots is time
Got no meaning, just a rhyme

Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal
Take time with a wounded hand
‘Cause I like to steal
Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal, I like to steal

I’m half the man I used to me
This I feel as the dawn
It fades to gray
Well, I’m half the man I used to be
This I feel as the dawn
It fades to gray
Well, I’m half the man I used to me
This I feel as the dawn
It fades to gray
Well, I’m half the man I used to be, half the man I used to be

Feelin’ uninspired
Think I’ll start a fire
Everybody run
Bobby’s got a gun
Think you’re kinda neat
Then she tells me I’m a creep
Friends don’t mean a thing
Guess I’ll leave it up to me

Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal
Take time with a wounded hand
Guess I like to steal
Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal, I like to steal

I’m half the man I used to me
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be, half the man I used to be

Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal
Take time with a wounded hand
Guess I like to steal
Take time with a wounded hand
‘Cause it likes to heal, I like to steal

I’m half the man I used to me
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be
This I feel as the dawn
It fades to gray
I’m half the man I used to be, half the man I used to be,
Half the man I used to be

Advertisements

1 Comment

  1. cookiezmonsta' said,

    speechless. all i can say.. and there’s oni one thing i wanna say.. THANK YOU. a big thank you… really… ur companion during the tough time, i do appreciate that alot… pls talk to me also if u hav any problems (i dun hope that u’ll face any probs, but life is just life, shit does happen) hahaha… see u soon!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: